Buffet de Nadal 2009

Buffet de Nadal 2009 – Menú

Aperitius “temptació d’Eva”
Canapés “Don Diego”

Pastís d’annacards amb verdura
Coca de recapte
Quire Lorraine
Empanada chulapona

Pastís de Kiranyina
Pastís Gram Pee de peix
Apricot de peix i sèpia
Gambes a l’estil escocés
Mandonguilles espanyoles
Màgics de pollastre
Nocturn de pollastre
Vedella argentina
El plat brutal
Incognits d’Irún

Galetes tabatianes
Brownie de Kiralata
Creps amb Onie
Coca activa
Coca de Kirema
Pastís Sigma
Pastís Cànic

Esència de molsa
Cerveces Jangou
Infusió de cava
Tinana “Can Manel”
Caves i vins de Mas Rufoll
Caves “Coca d’Espanell”

Amplia gamma de cafès

Pau i Kira competintLliga social

L’Isma (Chula) ha proposat una pista interessant. Podeu veure’n els resultats a l’apartat de la lliga social (Competició-Lliga social) i els vídeos d’alguns dels participants al canal Youtube (Galeria-Videos recents). Cal destacar algunes actuacions com la de la Gamma en el seu debut en B o la de la Dana sense cap penalització en C. Bon paper en general dels D i E bo i la dificultat del recorregut.

Pastis CanicBuffet de Nadal

Hi havia més de 30 plats diferents en un àpat molt animat i amb bon ambient . La gent va treballar de valent i hi havia algunes especialitats molt elaborades bo i que va ens ser dificil arribar fins al final per tots els postres. Mirarem d’aconseguir les receptes d’alguns dels plats més destacats: les mandonguilles amb sepia, les gambes amb allioli, … Si us n’interessa alguna indiqueu-nos-ho.

Jordi al karaokeKaraoke

Quan va tombar el sol ens vam recollir dins el local social, era el moment de fer el cafè i començar el karaoke. Molts s’hi van animar i varem gaudir d’actuacions ben destacades i d’altres de voluntarioses. Això si, ens ho varem passar d’allò mès bé.

I amb la participació estel·lar dels millors grups del moment:

{besps}Fotos/Actes/2009/200912_Buffet/cicle{/besps}

Foto del grup