DIvisió d’honor: els nostres estàndards són molt grans

L’Striptease, la Coma, en Qumba i en Drac han competit desprès de dinar a Girona amb unes pistes molt exigents d’en Carles Fortuny. L’agility semblava impossible i tots ens haviem buscat mini objectius doncs el 0 podia costar.

La primera en còrrer, la Strip, ha sigut eliminada quan la Carme ha tirat un salt que estava fent la gossa i s’havia de tornar a fer. Després han aprofitat per pulir la passarel·la. En Drac, s’ha eliminat en un túnel per provar una opció arriscada però han sortit molt contents al fer un mig amb passa “a lo profe Jordi”.

201410 Girona Qumba2Pels estandars la pista semblava molt més complicada perquè tenien poc espai per moure’s però la Coma i en Qumba han sàpigut solventar-ho. La Coma ha fet una pistassa nomès amb una falta a la rampa quedant quarta d’aquesta mànega en la seva categoria. En Qumba ha fet una pista molt fluida però al ser tant rebuscada els salts que demanaven retallar més han provocat la caiguda de 3 pals, i amb un refús en un túnel i falta a la rampa no han pogut agafar punts. La pista nomès han aconseguit acabar-la 6 gossos d’aquesta categoria i 2 d’ells eren els nostres enormes estandards. Estem molt orgullosos de vosaltres, heu fet lo dificil!

En el jumping hem pogut respirar una mica, era de còrrer però més fàcil. La Carme ha provat el passa i se’n ha sortit molt bé, més tard han fet un refús en un salt rapidament reconduit i acabant la pista de forma eficaç. En Drac ha fet la pista a 0 i també dins de temps com la seva companya de categoria.

En estàndard, la Coma ha fet una pista molt rapideta i segura nomès tirant dos pals en punts molt ajustats i en Qumba l’ha fet a zero (ja s’havia cansat de penalitzar) i així han quedat cinquena i sisè de la categoria dels grans. Felicitats per donar-ho tot i triomfar amb aquest gossacos a la màxima divisió.

Elisenda (Morgan/Drac)