La Neus i la Patum al Campionat del Mon
Aquest darrer cap de setmana s’han disputat a prop de Guadalajara les proves selectives pel Campionat del Mon Open (sènior i júnior) d’aquest any que es disputarà a Portugal. Han estat un total de sis mànegues a les que han participat un total de 160 equips de tota Espanya.
El Cànic hi estava representat per la Neus i la Patum i en la primera jornada ja van tenir unes actuacions excepcionals. Van quedar en segon lloc a les tres mànegues disputades i això les va dur al segon lloc en el consolidat de la primera selectiva sumant així una pila de punts per la selecció.


L’endemà ben aviat ja tornàvem a estar sobre la pista. En la primera mànega del dia, un malentès entre la Neus i el jutge va fer fos eliminada abans de començar (ni que després va fer una pista molt bona que l’hauria deixat en tercer lloc). Un parell de recorreguts una mica menys efectius que dissabte la van ajudar a sumar uns quants punts més i consolidar així la plaça que pràcticament ja s’havia guanyat el dia anterior.
Al final la Neus i la Patum van ser el segon equip en la classificació pel mundial, aconseguint així plaça tant per la seva participació individual com per l’equip.
Enhorabona Neus pels vostres resultats i ara a treballar encara una mica més per fer un bon paper al mundial al juliol.